Popularna włoska marka, która swojego czasu zmotoryzowała nasz kraj poczciwym maluchem.Najważniejsze informacje na temat modeli i planów koncernu z Turynu.
Fiat Seicento zderzył się z autem dostawczym. Mały pojazd dachował i wylądował w rowie. Kierowca trafił do szpitala.Do wypadku doszło 20 maja w Kawęczynie (woj. lubelskie) koło godziny 10.00. Policjanci otrzymali zgłoszenie o wypadku Fiata Seicento z dostawczym Fiatem Ducato. Na miejscu okazało się, że mniejsze auto dachowało i w efekcie wpadło do rowu.
Popularny "Maluch", choć kojarzony jest głównie z Polską, jak powszechnie wiadomo, jest włoskim autem. Dlatego też można znaleźć stare, włoskie reklamy, w których Fiat 126 gra jedną z głównych ról. W tym spocie został wykorzystany przy iście kaskaderskich popisach."Maluch" był w prostej linii następcą kultowego we Włoszech Fiata 500. O ile w Polsce 126p był murowanym hitem, choćby ze względu na ówczesny ustrój, to na Półwyspie Apenińskim nie przebił kultowego statusu "pięćsetki". Nie można jednak odmówić im naprawdę kreatywnych prób zareklamowania "Malucha".
Polska motoryzacja umarła lata temu, ale wciąż są wśród nas kierowcy, którzy pamiętają, ile wysiłku wymagał zakup Fiata 125p lub 126p w latach 80.Wielu jest też kierowców, którzy zdecydowali się na „zakup” polskiego auta, ale nigdy go nie otrzymali - dla tych ostatnich mamy dobre wieści.
Garaż to marzenie większości właścicieli aut. Ten mężczyzna dorobił się takiego, do którego pasuje określenie "ciasny, ale własny". Musiał opracować specjalną metodę, żeby w ogóle wysiąść ze swojego fiata.Garaż to przede wszystkim wygoda. Chronimy aut od warunków atmosferycznych, rzadziej musimy je myć, lakier tak szybko nie płowieje, a jak jest w nim w miarę ciepło, to nie musimy zimą skrobać szyb. Ten starszy Belg również ma swój garaż. Z tym że jest nieprawdopodobnie mały.