ZDrogi.pl > Motorsport > Alfa Romeo odkryła karty. W Warszawie zaprezentowała bolid na nowy sezon F1
Piotr Dutka
Piotr Dutka 19.03.2022 14:44

Alfa Romeo odkryła karty. W Warszawie zaprezentowała bolid na nowy sezon F1

Alfa Romeo
Photo by Alfa Romeo

Alfa Romeo przedstawiła swój nowy bolid. Warszawska prezentacja okazała się prawdziwym sukcesem. 

22 luty bieżącego roku, był bardzo ważną datą dla każdego fana Motorsportu w naszym kraju. W Warszawie doszło do historycznego wydarzenia. Zespół Formuły 1 zaprezentował swój bolid na nowy sezon 2021. 

Punktualnie o godzinie 12:00 rozpoczęła się uroczysta ceremonia, która zgromadziła w stołecznym gmachu wszystkie najważniejsze osoby, powiązane z zespołem z Hinwil.

Oczywiście mowa o kierowcach, Kimim Raikkonenie , Antonio Giovinazzim, a także rezerwowym Robercie Kubicy. Obecni byli również szef ekipy, Frederick Vasseur, dyrektor techniczny Jan Monchaux, jak również prezes sponsora tytularnego PKN Orlen, Daniel Obajtek. 

`Jeleń wtargnął na drogę w czasie przejażdżki. Motocyklista wystrzelił jak z procy - WideoCzytaj dalej

Alfa Romeo odkryła karty. Prezentacja bolidu trwała nieco ponad 20 minut. Z powodu szalejącej pandemii koronawirusa, event odbył się bez obecności zarówno kibiców, jak i dziennikarzy. Wszystko zostało zorganizowane w ścisłym reżimie sanitarnym. 

 Nadwozie wciąż zdobi kolor biały i czerwony, tyle że tym razem zarówno proporcje, jak i barwy zostały odwrócone. Śmiało można zauważyć nawiązanie do polskiej flagi. Na górze biel, na dole czerwień.

Warto dodać, że Alfa Romeo jest trzecim zespołem Formuły 1, który zaprezentował swój bolid na przyszły sezon. Wcześniej uczyniły to McLaren oraz AlphaTauri.

Orlen jest obecny w Formule 1 od roku 2019, kiedy to umożliwił Robertowi Kubicy powrót do Królowej Motorsportu. Do elity dołączył jako jeden z głównych sponsorów Williamsa. Rok późnej został sponsorem tytularnym Alfy Romeo. 

Przed rokiem Orlen związał się z Alfą Romeo i ta współpraca będzie kontynuowana również w sezonie 2021. Daniel Obajtek, prezes płockiej, który stał za odważną decyzją dołączenia do F1 tłumaczy, że była ona opłacalna dla polskiego giganta paliwowego.

- Zaangażowanie w Formułę 1 traktujemy jako inwestycję, która nie tylko wzmacnia nasz wizerunek, ale też wspiera biznes Grupy Orlen. Tylko w 2020 roku z samych transmisji telewizyjnych osiągnęliśmy ponad 400 mln zł ekwiwalentu reklamowego. To trzy razy więcej niż w poprzednim sezonie - powiedział Obajtek.

`

Widziałeś coś nietypowego na drodze? Koniecznie napisz do nas na adres: [email protected] ===============================================================================================

zDrogi.pl - to portal poświęcony motoryzacji, temu, co dzieje się na polskich drogach i Wam - kierowcom. Dodaj nas do ulubionych w przeglądarce.__Masz ciekawy temat? Napisz na [email protected] lub daj nam znać na facebookowym profilu zDrogi.pl

Artykuły polecane przez redakcję zDrogi.pl

`

Powiązane