TVP zbroi się w auta dostawcze. Do wydania jest niemal 2,3 mln zł
TVP planuje powiększenie swojej floty pojazdów. W ramach zamówień publicznych zamierza zakupić 19 pojazdów dostawczych. Do wydania na ten cel przeznaczono niemal 2,3 mln złotych. Spółka otrzymała już liczne propozycje.
Telewizja Polska kupuje samochody typu furgon, które służyć będą oddziałom terenowych. Na 19 aut stacja chce przeznaczyć w ramach postępowania publicznego maksymalnie 2,28 mln zł. Oferty złożyło już 6 firm motoryzacyjnych.
Postępowanie zostało podzielone na 2 części. W pierwszej TVP szuka 9 aut głównie do przewozu towarów, które na pokład wezmą maksymalnie 3 osoby. Łączna suma, jaką chce na ten cel przeznaczyć to 1,08 mln zł.
TVP planuje zakup 19 aut dostawczych - w grze niemal 2,3 mln złotych
W drugiej części TVP chce kupić 10 aut do przewozu do 9 osób (za 1,2 mln zł). Jedynym kryterium oceny w postępowaniu jest cena brutto zawarta w ofertach.
TVP zapoznała się już ze złożonymi propozycjami. W przypadku aut dostawczych udział w zamówieniu wzięła spółka Ster z Radomia, autoryzowany dealer marek grupy VW i Nissan, Ria z Grębowa (Peugeot), Inter Auto z Krakowa (Fiat) oraz Fix Forum Lider z Motycza (Citroen).
Najtańszą propozycją na ten moment jest ostatnia z wymienionych (986 900 zł) obejmująca auta marki Citroen.
Na samochody do przewozu osób oferty złożyły jak dotąd jedynie Renault Polska oraz spółka Ster. Niższą cenę - 1,09 mln zł, zaproponowało Renault.
W ubiegłym roku Telewizja osiągnęła wzrost przychodów o 16,7 proc. - do 2,56 mld zł oraz 89 mln zł zysku netto.
Artykuły polecane przez redakcję zDrogi.pl
- Bójka w autobusie zakończyła się tragicznym wypadkiem. Autobus wpadł do rzeki - Wideo
- Przestępca uciekł policjantom mimo strzałów ostrzegawczych
- Policja zezłomowała źle zaparkowane Ferrari