Volkswagen
Źródło: Volkswagen.pl

Volkswagen sprzeda kolejne marki? Niemiecki koncern chce podwoić swoje przychody

Piotr DutkaPiotr Dutka
30 Września 2020

Volkswagen zaskoczył po raz kolejny. Po sprzedaniu Bugatti, niemiecki gigant chce oddać kolejne marki wchodzące w skład grupy VW. Dyrektorzy Grupy Volkswagen w listopadzie będą rozważać strategię mającą na celu podwojenie wartości grupy aż do200 miliardów euro.

Volkswagen sprzedaje kolejne marki? Kierownictwo potwierdza, że firma rozpatruje swoją przyszłość.

Nieco ponad tydzień temu grupa Volkswagena sprzedała markę znaną każdemu fanowi motoryzacji. Mowa oczywiście o Bugatti. Teraz jej śladem mogą podążyć inne, które być może zostaną wyprzedane przez niemieckiego giganta.

Dzisiaj grzeje:

1. Kuriozalna sytuacja. Kobieta nie wskazała sprawcy wykroczenia. Otrzymała 3000 złotych mandatu

2. Uwielbiali ją widzowie TVP, TVN i Polsat. Aktorka ma 4. stadium raka, chce żegnać się z bliskimi

3. Wideo - Policja chciała pomóc w holowaniu pojazdu. Chwilę potem doszło do prawdziwego dramatu

Kierownictwo wyższego szczebla Grupy Volkswagen potwierdziło, że firma dokonuje przeglądu przyszłości Lamborghini i Ducati. Pod uwagę brane są trzy, główne opcje. Chodzi o partnerstwa technologiczne z włoskimi firmami, restrukturyzację bądź też potencjalną sprzedaż tychże marek.

Agencja Reuters informuje o tym, że otrzymała wiadomość od dwóch anonimowych dyrektorów Volkswagena. Ich relacja potwierdza, że firma musi ustalić, czy ma zasoby, aby opracować platformy elektryczne dla mniejszych marek. Niektóre osoby nie są do końca przekonane, czy warto zainwestować środki w pojazdy elektryczne dla tych marek. W głównej mierze chodzi o średni popyt na ewentualne elektryczne wersje.

Bezmyślna jazda zakończyła się koszmarnym wypadkiem. Motocyklista z impetem uderzył w osobówkęBezmyślna jazda zakończyła się koszmarnym wypadkiem. Motocyklista z impetem uderzył w osobówkęCzytaj dalej

Herbert Diess, czyli dyrektor generalny grupy Volkswagen w takich słowach skomentował całą sytuację:

–Nieustannie przyglądamy się portfolio naszych marek, szczególnie w fazie fundamentalnych zmian w naszej branży. W obliczu zakłóceń rynku musimy się skupić i zadać sobie pytanie, co oznacza transformacja dla poszczególnych części grupy. Marki należy oceniać pod kątem nowych wymagań. Poprzez elektryfikację, zasięg, cyfryzację, czy łączność pojazdu. Jest nowe pole manewru i każda marka musi znaleźć swoje nowe miejsce.

Zobacz także:

1. Lokata już się nie opłaca. Zamiast niej zarobisz inaczej, jest już sposób

2. Łukasz Szumowski przyłapany. Cudowne ozdrowienie byłego ministra zdrowia?

3. Najpierw spowodował wypadek, a następnie zgłosił kradzież

4. WIDEO - 28-latka uciekała przed policją, bo... musiała do toalety

5. ING Bank wprowadza pilne zmiany. Klienci muszą być przygotowani już dziś

Następny artykuł