Aventador SVJ
Źródło: zdrogi.pl

Kierowcy Lamborghini mogą zatrzasnąć się w swoich autach. Zazdrościmy?

Piotr SzczurowskiPiotr Szczurowski
26 Marca 2020

Podobno lepiej płakać Lamborghini niż starym Passacie. Tak twierdzą Ci, którzy uważają, że pieniądze jednak dają szczęście. Jak na to zapatrują się kierowcy Lambo, którzy zatrzasnęli się wewnątrz auta?

Lamborghini wzywa 26 sztuk Aventadorów SVJ, ponieważ kierowcy mogą utknąć w środku

Mało jest samochodów, w których chcielibyśmy się zatrzasnąć. Na szczęście Aventador należy do jednych z nich.

Lamborghini wzywa właścicieli 26 supersamochodów Aventador SVJ, aby naprawić klamki wewnętrzne, które czasem mogą przestać działać.
Wszystkiemu winien jest... źle wyszkolonego pracownik fabryki. Wada może doprowadzić do uwięzienia właścicieli w ich samochodach.

Zawsze jest to doskonała wymówka dla właściciela „Lambo”, by z niego nie wysiadać.

Wybudowanych zostanie jedynie 900 sztuk tego mocarnego modelu napędzanego przez 6,5-litrowy silnik V12 o mocy 759 KM.

Lamborghini Aventador SVJ - to hard core'owa wersja Aventadora, skonstruowana z myślą o jeździe po torach - model ten dzierży rekord najszybszego okrążenia samochodu produkcyjnego na legendarnym Nürburgring Nordschleife. Czyli miejscu, gdzie wszyscy liczący się producenci testują swoje modele.

Lamborghini mówi, że klamki SVJ, które w rzeczywistości są winylowymi paskami (ze względu na oszczędność masy), mogą z czasem ulec awarii, uniemożliwiając odblokowanie drzwi od wewnątrz, zatrzymując pasażerów w kabinie. Włoski producent obwinił „niewłaściwie wyszkolonego” pracownika, który nie zamontował odpowiednio „klamek” drzwi.

Aventador SVJ to samochód zorientowany na tor i jest wyposażony w kubełkowe fotele z włókna węglowego, które mają za zadanie utrzymać cię w miejscu. O ile jest to miłe miejsce do przebywania, o tyle niekoniecznie najwygodniejsze.
Zostanie zbudowanych tylko 900 sztuk Aventadora SVJ, co oznacza, że ​​niemal co trzydzieste „Lambo” dotyczy ten problem.

Lamborghini skontaktuje się z klientami, których samochody zostały zbudowane między grudniem 2019 a styczniem 2020 roku. A dilerzy zastąpią klamkę wewnętrzną.

Następny artykuł