VW Golf 8
Źródło: Autocar

Volkswagen e-Home. Niemiecki koncern rewolucjonizuje sprzedaż samochodów

Piotr DutkaPiotr Dutka
4 Kwietnia 2020

W dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2, wiele firm szuka odpowiedniego rozwiązania, które zminimalizuje straty finansowe. Branża motoryzacyjna szuka skutecznego sposobu obsługi klienta, całkowicie bezpiecznego, które nie narazi kupującego na zakażenie wirusem. Obsługa klienta w jego własnym domu? Teraz to możliwe

Marki samochodowe stały się o wiele bardziej aktywne w Internecie

Wystarczy jedno kliknięcie, z wygodnej kanapy czy też domowego biurka. Dostępny każdy model Volkswagena jest na wyciągnięcie ręki bez wychodzenia z domu. To nie utopijna wizja zakupu samochodu, to rewolucyjna teraźniejszość w wydaniu Volkswagena.

Niemiecki producent wprowadza nową, ogólnopolską platformę sprzedaży swoich samochodów. VW już od roku 2017 oferuje zainteresowanym osobom, możliwość zapoznania się z ofertą producenta, poprzez analizę oferty aut znajdujących się w magazynach dealerskich. Firma poszła jednak o krok dalej i oficjalnie przedstawiła innowacyjny projekt – Volkswagen e-Home. W czasach galopującego kryzysu spowodowanego pandemią wirusa, pomysł marki można określić mianem przełomowego.

Warto wspomnieć, że w pierwszych dwóch dekadach marca zarejestrowanych zostało ok. 22 tys. aut osobowych. Jest to prawie o 23 proc. mniej w porównaniu do analogicznego okresu 2019 roku. Ocena analityków rynku jasno mówi, że widoczna depresja wywołana przez koronawirusa jeszcze się pogłębi.

Innowacyjny projekt e-Home, wprowadzony przez Volkswagena ma być przełomem w internetowej sprzedaży samochodów

Wprowadzony program jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którym zależy na spersonalizowanej ofercie wymarzonego samochodu. Dyrektor marketingu marki Volkswagen, Wojciech Usak podkreśla-wynosimy obsługę klientów przez internet na nowy poziom, chcąc zaoferować im najwyższy komfort, jak i bezpieczeństwo, co ma szczególne znaczenie w świetle aktualnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa. Jest to możliwe m.in. dzięki skorzystaniu z know-how ekspertów z Volkswagen Home, warszawskiego concept store’u marki oferującego topową jakość obsługi klientów.

e-Home VW

Na czym polega e-Home?

Innowacyjna platforma sprzedażowa daje możliwość dokładnego zapoznania się ze szczegółową listą samochodów, które są dostępne w polskich salonach. Następnym krokiem, po wybraniu satysfakcjonującego modelu jest wideokonferencja z doradcą VW, który pomoże w wyborze oraz poprowadzi nas przez cały proces. Koncern podkreśla, że każdy z pracowników jest odpowiednio przeszkolonym ekspertem, który będzie w stanie wyczerpująco odpowiedzieć na wszystkie pytania klienta. Zainteresowany nowym samochodem VW może też liczyć na wsparcie m.in. przy opracowaniu dedykowanej oferty i pomocy w kontakcie z dilerem, aż od momentu odbioru pojazdu.

Następny artykuł